יום שלישי, 3 בינואר 2012

מתנה לשנה החדשה

הרבה דברים אני מאחלת לעצמי לשנה החדשה.
לא אפרט כאן את כולם, אך על אחד אני רוצה לספר. אאחל לעצמי שנה של אהבה, רומנטיות וזוגיות מושלמת.
שהאהבה תמשיך למלא אותי ולהעצים אותי. כזו כמו בשנה שחלפה לה ועוד.... 

וכמתנה לשנה החדשה, עיצבתי לי ולממוש את חדר השינה שלנו. הקו המנחה היה עיצוב רומנטי, רך ונעים. בעל צבעוניות עמוקה ובעלת משמעות אך עם זאת עדינה.
חדר השינה שלנו הפך מחדר רגיל כמו כל חדר אחר בבית, לחדר רומנטי ונעים. עם קצת תחושה של חו"ל (שתמיד עושה טוב לזוגיות.... לא?)

הרהיטים נשארו כשהיו, מיטה בצבע דובדבן (ישנה....מאוד).
החלפתי את השידות שהיו תואמות למיטה לשידות לבנות מאיקאה, הוספתי מדפים לבנים בעיצוב רומנטי מאיקאה.
וילונות בסגנון "קרושה" מביתי לי. כיסא, אהילים ואגרטלים מאיקאה. מסגרת תמונה מפיקסליין.

הצבע Gray Knight 3244T של טמבור, הבליט את צבע המיטה שלא אהבתי, ונתן לה נוכחות שלעולם לא קיבלה לפני כן.
ולראיה, גיסי ביקר אצלנו ושאל אותי אם קנינו מיטה חדשה.....

וכמובן, איך לא להשלמת המראה הכולל, ציור שמן מקורי שלי על בד קנבס. ניתן למצוא את הציור שלי ועוד ציורים באתר וכמובן להזמין עותק.

וזו התוצאה





שתהיה לכולנו, שנה אזרחית חדשה, נפלאה וטובה לפחות כמו השנה שחלפה.
שנה מלאה באהבה, צחוק והצלחה.

גלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה