יום שני, 30 בינואר 2012

הבית של דנה ודב

דנה, חברתי מזה שנים רבות (משהו כמו 20 שנה!!!! בלי להסגיר את גילי...). 
דנה ודב עברו לדירה שרכשו מקבלן במושב צורן. דירת חמישה חדרים חמודה, גדולה ומוארת עם נוף מדהים.
במהלך בניית הבית לא הייתי שותפה לתהליך שלהם והתוצאה שיצאה היא דירה עם ריצוף בהיר, קירות לבנים, ארונות מטבח לבנים, שיש לבן. 
יש להם גם ספות בצבע שמנת.
דנה ודב נכנסו לדירתם החדשה ונבהלו. נבהלו מהתחושה של הקור! כמו בית מרקחת. נבהלו מההד של בית ריק.
וכאן אני נכנסת לתמונה. דנה פנתה אלי וביקשה ממני להפיח קצת חיים בדירה.
בעזרת צבע (שהוא חברי הטוב) והלבשת הבית, יצרנו דירה לתפארת - בשפתנו המקצועית נקרא לזה הום סטיילינג.
התהליך כלל התלבטות יחד עם דנה לגבי פלטת הצבעים של הבית. שלא יהיה בהיר מדי ולא רועש מדי. הגענו לצבעוניות הזו: שמנת, אפור, חום שוקולד וחרדל.
לאחר מכן, על מנת להמחיש את הצבעוניות בחלל, ציירתי לדנה את הדירה בצבעי עיפרון. קיבלתי מחמאות שגרמו לי להסמיק....
המשך התהליך כלל בחירת טפטים ווילונות וסיור בין החנויות על מנת לרכוש את הריהוט והאביזרים.
נהניתי מאוד מכל התהליך. ובמיוחד נהניתי לעזור לדנה. קיבלתי כל כך הרבה פירגון שנתן לי את התחושה שאני עושה את מה שנועדתי לעשות!!! איזה כיף. אני כל כך אוהבת את העיסוק שלי.
תודה רבה לאביטל, חברתי הטובה, חובבת צילום ובעלת הבלוג lililoft, שהתנדבה להגיע ולצלם.

אתם מוזמנים להתרשם מהתמונות מטה

סלון בגווני שמנת, עץ,אפור, חרדל

קערת צדף הורסת, פמוטים ואגרטל על המזנון.
הקיר של הטלוויזיה צבוע בצבע מוקה עדין

מעל הספה, רצף של מראות בצבע חום שוקולד

פינה יפהפיה בחדר השינה


קיר דקורטיבי עם טפט ומדפים להנחת תמונות משפחתיות
פינת אוכל עגולה, טפט ותאורה ממוקדת
חדר של הילדה - טפט פסים


 לסיום, מאחלת לדנה ודב ולשני ילדיהם המתוקים חיים מאושרים בביתם החדש.

6 תגובות:

  1. סטיילינג מדהים, אהבתי מאוד!!!

    השבמחק
  2. אהבתי מאד את התוצאה!!! בית משגע!

    השבמחק
  3. גלית- יצא באמת מדהים בזכותך!!! תודה רבה!!!

    השבמחק
  4. גלית יצא מדהים בזכותך!!! תודה רבה!!!

    השבמחק
  5. דנה, הכי חשוב שאת מרוצה. אני נהניתי מאוד. תודה לך על הפרגון וההערכה. שיהיה לכם המון בהצלחה בביתכם החדש...

    השבמחק