יום רביעי, 2 במאי 2012

עיצוב נפלא של בית קפה בתוך משתלה

ביום ההולדת שלי, ממוש פינה את הבוקר והציע שנאכל ארוחת בוקר יחד. מיד ידעתי לאן אני רוצה ללכת.
אין לי מושג איפה שמעתי על המסעדה, אבל לפני כמה חודשים רשמתי לי את מסעדת "דרך הגפן" כאחד המקומות שארצה להגיע אליהם.
היה מזג אויר שמשי ומושלם ונסענו לבית זית (מושב באיזור ירושלים)  שם ממוקמת, בין כרמים ושדות, בתוך משתלה, מסעדה מקסימה בעיצוב כפרי ומזמין.
במסעדה מוצעים למכירה שתילים המפוזרים סביב השולחנות ולאורך השבילים. אתה ממש יכול לדמיין איך יראה השתיל אצלך בגינה או במרפסת. חווית קנייה מאין כמוה.
בכניסה למסעדה, מגדלים חסות. והשביל המוביל למסעדה עובר ליד מזרקה קטנה וחמודה.
בהמשך ישנם שולחנות בחוץ בין השבילים , צמחי התבלין ושכשוך המים. או בתוך המסעדה ובה פריטים כפריים (עצי הסקה, ארגזי אוכל וכלים תלויים)

צילמתי וצילמתי.

בכניסה למשתלה מגדלים חסות. כמה כפרי ואותנטי 


ישבנו ואכלנו את הארוחה הנפלאה לצד בריכת דגים ובה מפל קטן. קולות פכפוך המים הוסיפו לאווירה.

אני וממוש (רואים שכיף לנו??..)

תשומת לב לפרטים הקטנים: המעקה בבריכת הדגים בצורת גפן (שם המקום "דרך הגפן")

סלט מעולה. אימצתי את המתכון וכבר הכנתי אותו בבית (האמת לא יצא כמו המקור..)

פנים המסעדה

כפרי או לא כפרי?


נלקח מאתר דרך הגפן





קצת וינטג'



אין כמו פסק זמן באמצע היום במקום כל כך קסום ורגוע.


2 תגובות:

  1. פוסט משגע! כיף להכיר מקום חדש ועוד כזה שווה!
    נשיקות
    אביטל

    השבמחק