יום ראשון, 22 באפריל 2012

יש לי יום הולדת.... אה וגם למדינה.

השבוע חל יום העצמאות - יום הולדת למדינת ישראל. החג בו אנו חוגגים את עצמאותנו!!
במקרה, גם לי יש יום הולדת. והשנה במקרה במקרה, התחלתי את העסק שלי והרגשתי באמת כאילו יצאתי מעבדות לחירות. אני מודה שזה לא תמיד קל להיות עצמאי, לקבל את ההחלטות הנכונות, לבלוע את הרוק מההערות החיצוניות ולנסות ולמצוא את האני הפנימי שלי ואת מה שנכון לי. 
אז בשבילי העשייה, היצירה והיצירתיות הם מקום השחרור האמיתי שלי, זה המקום שבו אני מעיזה הכל, גם אם לא הכל מוצלח. מטעויות לומדים, לא?...
לכבוד יום העצמאות, אספתי קצת תמונות בהשראת מדינת ישראל. בצבעי כחול-לבן.

אז שיהיה לי ולמדינה יום הולדת שמח. ולעוד הרבה ימים שמחים ומאושרים.

תהנו..

כזה חדר עבודה אני רוצה - מואר, נקי ומרווח
התמונה באדיבות נירלט

איזה כיף להתרווח באמבטיה כל כך נעימה אחרי יום עבודה ארוך ומלא עשייה. רומנטי, חמים (למרות הצבע הכחול!!) ומזמין
גולדשטיין גלרי

עוד אמבטיה מזמינה ורגועה
התמונה באדיבות נירלט

פינה חמודה לאחר הצהריים ביום שישי - לשבת ולקרוא ספר
גולדשטיין גלרי

צבעוניות מתוקה שמחזירה אותנו לעיצובים של פעם - טרנד הרטרו
גולדשטיין גלרי

קצת יותר מדי כחול, לא?
הוסף כיתוב

ולסיום, חדר השינה שעיצבתי לי ולממוש. תוכלו למצוא את הפוסט על העיצוב בבלוג שלי.

חג שמח והמשך שבוע מהנה

2 תגובות:

  1. אוי... חדר השינה האחרון פשוט מדהים!!
    כל כך עושה לי חשק ממש עכשיו להיכנס למיטה הזו, באחר צהריים קייצי חמים, מזגן בבית ולישון שנ"צ טוב ומעולה :)
    אתה יודע שתמונה/מודעה שיווקית עשתה את שלה, כשהיא מעבירה בך רגשות שכאלו !!

    השבמחק
  2. תודה, חדרי נוער..
    שמחה לדעת שחדר שעיצבתי (עבורי) נותן את התחושה הנעימה גם לצופים

    השבמחק