יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

באמת מתחילים

From pinaquote.blogspot.com
הפוסט השני שלי...
וואו, הפוסט הראשון היה מרגש בצורה בלתי רגילה.
מאוד התרגשתי לפרסם אותו ועוד יותר התרגשתי מהתגובות שלכם.
אז קודם כל ולפני הכל

ת ו ד ה   ר ב ה   ל כ ו ל כ ם   ! ! !

מבטיחה להשתדל ולא לאכזב.





בימים שעברו מאז הפוסט הקודם, חשבתי המון על מה סדר הנושאים שעליהם אכתוב. בסופו של דבר החלטתי שאכתוב פשוט בסדר כרונולוגי את השתלשלות האירועים והשינויים שעברו עלי בחצי השנה האחרונה.

אז כמו שכתבתי בפוסט הקודם, לפני כחצי שנה עזבתי את משרתי כמנהלת פרויקטים והחלטתי לעשות שינוי בחיים.
שמחתי מאוד שיש ביכולתי לקחת את הסיכון ולנסות.
אך, ברגע שהרגע הגיע, קיבלתי פיק בירכיים. נבהלתי.
פתאום אמרתי לעצמי, שאולי זו טעות, ואיך אני יודעת שאני אצליח? ואם אכשל? ומה אם זה סתם חלום ילדות?
לכל השאלות הללו היתה תשובה אחת שנשמעה כל הזמן מפי ממוש, והיא "זה הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות לך"
בינתיים אני עדיין חושבת ככה.... החיים שלי ושל ממוש הרבה יותר רגועים. אני הרבה יותר רגועה ופרץ היצירתיות שלי עולה על גדותיו. 
אני כל היום בבית ואין לי מספיק זמן לעשות את כל מה שאני מתכננת.

אז לאחר שהתעשתתי, והבנתי שזה באמת מה שאני רוצה וצריכה לעשות. החלטתי לקבל ייעוץ מכל מי שאני יכולה, שהרי אינני יודעת כיצד לנהל עסק. כבעל עסק צריך להבין ולהתמצא בכל כך הרבה תחומים: מקצועי (כמובן), הנהלת חשבונות, טכנאי מחשבים ומדפסות (...), שיווק, מכירות ועוד...
לא פשוט בכלל...

בעצתה של חברה טובה, פניתי ליועצת ענת יגורי שעשתה לי מעין חונכות לצורך הקמת העסק. אני חייבת לציין שהתענוג לא היה זול בכלל, אך הוא נתן לי נקודת פתיחה טובה מאוד. 
במהלך הפגישות שלנו שוחחנו על נקודות החוזק והחולשה שלי, על תאור העסק שלי, הגדרת השירותים שניתנים, קהל היעד, המתחרים, שיתופי פעולה, מטרות ויעדים. 
תודה לך ענת על ההקשבה וההעצמה שקיבלתי ממך. זה עזר לי מאוד.

כמובן, זה לא הייעוץ היחיד שהסתפקתי בו. ועל כך בפוסט הבא....

תודה לכולכם על ההתעניינות ועל הפירגון

שלכם,
גלית



2 תגובות: