יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

פורטרט

הכיוון שלי הוא בהחלט עיצוב פנים. עיצוב הבית, תכנון הבית והלבשתו.
אך האהבה שלי לציור לא מפסיקה לרגע ואני ממשיכה ויוצרת ומציירת יותר מאי פעם.
לאחרונה קיבלתי עוד הזמנה של ציור - דיוקן של תינוק בן שנה.
כל כך שמחתי לקבל את ההזמנה והתיישבתי מיד לצייר.
כל תהליך הציור לווה בחיוכים וקולות משונים שבקעו מגרוני (כגון קוקו, פוצי מוצי ועוד...)
ומפי הסובבים אותי...
אני כל כך מוחמאת מכך שהמזמינה של הציור (אימו של התינוק), סמכה עלי והפקידה את התפקיד של לצייר את בנה בידי.
באמת הרגשתי שהיא מאמינה בי ובטוחה שהציור יצא לשביעות רצונה.
תמיד היה לי קשה להיפרד מציורים שלי, וכשסיימתי את הציור הזה השארתי אותו אצלי עוד כמה ימים כדי להנות מפרי יצירתי טרם מסירתו (באמת שהרגשתי שאני מוסרת חלק ממני).
מכיוון שתהליך העבודה על הפורטרט כל כך ריגש אותי, פירסמתי בפייסבוק את שלבי העבודה.
רבים טענו כי לא כדאי לפרסם את תהליך העבודה לפני שמסיימים, אך כמו שאני נחשפת וכותבת את כל שעל ליבי כאן בבלוג הזה, הרגשתי בנח לשתף את חברי לפייסבוק בתהליך היצירה שלי.



התוצאה הסופית. ציור שמן על בד קנבס בגודל 50X60 ס"מ

שלבי העבודה 




3 תגובות: