יום שני, 7 בנובמבר 2011

עקדת יצחק או ההזמנה הראשונה שלי

תמיד ידעתי לצייר. תמיד אהבתי לצייר. מאז שאני זוכרת את עצמי, הציור היה חלק ממני. 
בהיותי בת 10 גרנו בראשון לציון בבניין רב קומות ובו 32 משפחות. אני זוכרת שיום אחד החלטתי לקיים תערוכת ציורים (התערוכה הראשונה שלי!!!).
הכנתי הזמנות וחילקתי בתיבות הדואר. הזמנתי את כל הבניין לבוא ולבקר בביתי לרגל תערוכת הציורים שלי.
להפתעתי.. (או שלא) באו בהמוניהם. 
... אני לא יודעת אם ההורים שלי יודעים שהתקיימה התערוכה הזו.

היום, אני משתפרת מציור לציור. ממשיכה ללמוד כל הזמן אצל הציירת יהודית שני, ציירת מדהימה ומורה נהדרת. המון המון תודה לך יהודית.
אני מציירת בצבעי שמן (בעיקר, אבל גם בגירים צבעוניים). הציורים שלי הוצגו בתערוכה במרכז הבנייה הישראלי שבקיבוץ געש.
תמיד נושא הציור היה לי כתחביב.

עד שיום אחד, פנה אלי חבר של חמי (אבא של ממוש), וביקש ממני לצייר לו את סיפור עקדת יצחק.
מיד התייעצתי עם ענת יגורי (ראו פוסט קודם), והיא עזרה לי לתמחר את ההזמנה.
וכך, ההזמנה הראשונה יצאה לדרך.
עבדתי על ההזמנה כ-50 שעות, בהתרגשות והתלהבות. 
אני ממש עוסקת במה שאני הכי אוהבת בעולם!



ציור שמן על בד קנבס מתוח על גבי מסגרת. גודל 150/100 ס"מ

2 תגובות:

  1. כל הכבוד שאת מצליחה לעסוק במה שאת אוהבת.
    לא הרבה מצליחים לעשות את זה.

    בהצלחה בפרויקטים חדשים

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפירגון. נהנית מכל רגע

    השבמחק